يکشنبه ۲۷ آبان
تابوت شعری از باقر رمزی ( باصر )
از دفتر غلام قمر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۹۶۲۰۳
بازدید : ۲۶۰ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
تابوت
من به گرد تابوت تنهایی خویش
همچنان میگردم .
در زیر چترِ باقیمانده از
سواحل موج آفرین ،
بی قرارم .
چه شده است تو را که چون
امواج خروشان ساحلها
جای پای نحیفم را
به یاد نداری ؟
به راستی
من تمام قصه هایم را با نام تو
به پایان می رسانم
و در فراموشخانۀ توَهّم خویش
از بهار بیزارم .
ای ناخدای بینوایان و ای
نوای بینوایان و ای
متمدن ترین خدای
بزرگترین دنیای
بی منتهاترین
آسمانهای زمین .
دعاهای سحری ام را
اجابت فرما ،
تا از این سیاهچاله های عظیم
با یاد بزرگترین آیه های برکتت
به عمیق ترین ثناهایت
بازگردم .
آمین
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید