جمعه ۲ آذر
هرگز فراموشت نخواهم کرد شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰ شماره ثبت ۹۶۱۲۱
بازدید : ۳۹۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
هرگز فراموشت نخواهم کرد
گرچه فراموشت شدم اکنون
ای سنگدل، زیبای وحشتناک
از اینکه رفتی تا ابد ممنون!
ذات تو را هرکس که بشناسد
چشم از نگاه بر تو میبندد
هرکس شنیده سرگذشتم را
بر این دل دیوانه میخندد
سوزاندی ام خاکسترم کردی
دیگر بسان حجمی از دودم
یک روز میفهمی ولی دیرست
تنها فقط من عاشقت بودم
رفتی و گفتی گشته ای مجنون
من را به سیل غم رها کردی
نفرین نکردم من تو را اما
بنشین ببین با من چه ها کردی؟!
علیرضا مسیحا
06/12/99
چهارشنبه، ساعت:18
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهارپاره زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد