چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
نگاهت میکنم
خیلی نجیب
بگو
واسم میمونی
صدات میکنم
خیلی عجیب
بگو
خاصم میمونی
نفس منی
نفسی
نفسی
یکی میگه عشقم
بیا دستو دور نکن
حالا دیگه عشقم
بیا مال هم دیگه
مال منی دیگه عشقم
دوست دارم زیاد
یکی میگه عشقم
بیا دستو دور نکن
حالا دیگه عشقم
بیا مال هم دیگه
مال منی دیگه عشقم
دوست دارم زیاد
تو هر ثانیه
میگی برم دیگه
کجا بری عشقم
دیگه هر ثانیه
مال هم دیگه
بله آری عشقم
بیا بریم بیرون
بگم به همه
عاشقتم من
بیا بریم بیرون
بگم به همه
عاشقتم من
من
یکی میگه عشقم
بیا دستو دور نکن
حالا دیگه عشقم
بیا مال هم دیگه
مال منی دیگه عشقم
دوست دارم زیاد
یکی میگه عشقم
بیا دستو دور نکن
حالا دیگه عشقم
بیا مال هم دیگه
مال منی دیگه عشقم
دوست دارم زیاد
شعر و ترانه ( مال هم دیگه ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.