🌸سلام و عرض ادب🌸
(ماه من)
یک شب اشاره کردم ، بر آسمان این شهر
گفتا به من که ماه است در شب گرفته جایی
گفتم چه دلفریبی! هر روز و شب ز یک ماه
روشن شود دل من ، هر دم که از ره آیی! :)
*******************************************************************************
( باران عشق )
دشت گندم قصه باران به گوشم گفته است
زنده می گردد به عشق آن دل که عشق را دیده است
دانه و گندم منم! آن ابر و آن باران تویی !
خوش بِبار ای عشق! منم یکدل که عشق را دیده است
*******************************************************************************
ابوالفضل احمدی - اردکان - یزد
دوتایی ها - قسمت ششم - هجدهم بهمن 99
امید وارم مورد نگاه شما عزیزان واقع شده باشد🌺
(در دوتایی ها فقط مصرع های زوج قافیه اند نه اول و دوم و چهارم)
اگر نقد و نظری نسبت به نوشته دارید به صورت واقع بینانه و به دور از تعارف باشد تا بتوانم نوشته های خود را بهبود بخشم و بیشتر مورد پسند شما خواننده گرامی واقع گردد🌹
تشکر فراوان🌸
دو تا بیت زیبا بود ند