جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زینت جلالی نژاد ( زینا)
آخرین اشعار ناب زینت جلالی نژاد ( زینا)
|
عشق تو در جان من
دین تو ایمان من
وصل تو پایان من من چه منم تا تویی
پادشه قلب من
روح تو در این بدن
من چه بگویم سخن من چه منم تا تویی
پرتو خورشید تو
سایه گه بید تو
خنده ی ناهید تو من چه منم تا تویی
ای همه دارندگی
جمله برازندگی
قصه ی هر زندگی من چه منم تا تویی
خالق دفتر تویی
سرور و مهتر تویی
از همه بهتر تویی من چه منم تا تویی
هر چه که دارم ز تو
دار و ندارم ز تو
شکوه ندارم ز تو من چه منم تا تویی
چون و چرایم تویی
شور صدایم تویی
تا که خدایم تویی من چه منم تا تویی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب و سپاس بیکران از توجه و حضور سبز شما شاعر گرامی | |
|
درود متقابل و سپاس از حضور گرمتون...تقدیم نگاه شما | |
|
سلام بانو به مهر خواندید زیبا نگاه شماست سپاس | |
|
سلام و درود بر شما شاعر گرامی | |
|
سپاس از حضور سبز و توجه شمابزرگوار...مهرتون مستدام | |
|
درود و سپاس از توجه و حضور پرمهرتون | |
|
سلام و درود متقابل و سپاس از حضورتون | |
|
سلام و درود بر حسن توجه و سپاس از مهرتون شاعر عزیز | |
|
سپاس بانوی هنرمند و مهربان | |
|
سلام و سپاس از حضور همیشگی و پرمهر شما شاعر بزرگوار و برادر عزیز ، ازاینکه مورد پسندتون واقع شده بی نهایت مسرور و خدا را شاکرم. لطفتون مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد