جمعه ۲۵ آبان
زهرا گونه شعری از عارفه مرادی
از دفتر زنده است هنوز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۹۴۵۵۱
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب عارفه مرادی
|
هیاهوی ذکر
که بر لبها مترنّم است
و خنکای دل انگیز صحن
ونیایش های عارفانه ی مداح
دلم شادمان است
و کبوترانه می پرد گرد حرم
راستی!!!!!
چه همهمه ای به گوش میرسد ؟!
این جا بازار شاهچراغ است
یکی نقل و نبات می خرد
دیگری
تی شرت برام بچت اش می پوشد
تا خاطره ای خویش
در ذهن کودکانه اش شکل بگیرد
آن طرف تر
مادری روسری گلداری
روی گیسوان دخترانه ی بلوغ
می اندازد
چه نذری قشنگی است
در پیشگاه مقامی همام
حجاب انتخاب کردن
آنسوی بازار
مهر و تسبیح ها
در انتظار انگشتان مبارک شماست
تا با یک صلوات
به گردونه ی ذکر بیایند
فرصتی نیست
خودم که سبک گشته ام
اما کوله بارم سنگین است
سوغاتی دارم
باید بروم
خداحافظ آقای خوبم !
با امید دیدار ....
#عارفه_مرادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود
فرصتی نیست
"خودم که سبک گشته ام
اما کوله بارم سنگین است"