سه شنبه ۱۵ آبان
بی نفس شعری از زهرا خاکساری
از دفتر بی نفس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۱۸ شماره ثبت ۹۴۵۴۴
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب زهرا خاکساری
|
ای تو از من خسته تر دلبسته تر نابود تر
بودنت پیداست هرجا از همه مشهود تر
بی چراغ روشن چشم تو روزم میشود
از سیاهی های شب هر لحظه قیراندود تر
در زمستانی ترین روز زمین،تب کرده ام
بی نفس مانند تهرانم غبار آلود تر
شاخه شاخه آرزوهای مرا آفت زده
یک تبر مانده از آن جنگل و چشمی رود تر
بارتنهایی به دوش سایه ام سنگین شده
حنجره های تغزل زخمی و مسدود تر
کوچه باغ شعرم از رنگ طراوت خالی است
باز کن از ابروان ما گره را زودتر
زهرا خاکساری
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار ممنون از نظر لطفتون | |
|
سپاس از حضور سبزتان | |
|
درود برشما ممنون از حسن توجه شما | |
|
درود و عرض ادب سپاس گزارم از محبت شما به مهر خواندید بانو | |
|
درود برشما سپاسگزارم از نگاه زیبای شما | |
|
سپاس از مهرتان | |
|
درود و عرض ادب و سپاس از بداهه زیبایتان | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم از نظر لطفتون | |
|
عالی نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از لطف و همراهی شما | |
|
سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
ممنون از لطفتون | |
|
سپاسگزارم بانو ممنون از همراهی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید