سه شنبه ۱۵ آبان
صاعقه شعری از زهرا خاکساری
از دفتر بی نفس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۹۴۶۹۲
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب زهرا خاکساری
|
کشیده رو به گذرگاه آسمان راهی
خطوط صاعقه ای لحظه ی بزنگاهی
چگونه می شود اما که پای بگذارم
به شوق وسوسه ای در رکاب گمراهی
نه بی ستاره که لبریز آرزومندی
که شاعرم و ندارم توان به جز آهی
به غیر خوشه ی حسرت که خوب می روید
درو نکرده ام از آسمان پرِ کاهی
به شانه های نحیفم غم نویی نسپار
اگر که ذره ای از بارِ آن نمی کاهی
سکوت ممتدِ مرداب را نزن بر هم
هوایی اش بکنی مردنی است این ماهی
زهرا خاکساری
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف شما استاد بزرگوار | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم از لطف و همراهی شما | |
|
ممنون از نظر لطفتون | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم بانو آهنگران عزیز | |
|
سپاسگزارم از همراهی و محبت شما | |
|
ممنونم از محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.