اینجا انجماد قلبا
نه به قصده نه به تقصیر
قاعده شکسته انگار
لحظه ای باش پای تفسیر :
به سپیده دم رسیده
یه سپید، دم کشیده
غزلی منتظر مرگ
اینجا رزم باد و بیده
نه میتونم دست بذارم
نه به ایجازو نه تلمیح
نه به واژه ها بخندم
نه به نقد و نه به توضیح
یکی بیداره همیشه
پشت دیوار رو به رومه
یکی تصویرو کشیده
یه قصیده روی بومه
یکی شعراشو نوشته
شعری از جن و فرشته
یکی گیر کرده تو پاییز
زنی تیر خورده تو جالیز
یکی سهرابو گرفته
توی زنگ آخر سطر
اعتراف کن قایقت کو
خسته ام از مردم شهر
تو صف ایستگاه آخر
پشت انتقاد مانا
خیسم از بارون دیشب
خیسم از شعر مسیحا