شنبه ۳ آذر
رقص نور شعری از لیلا سهندی
از دفتر یاران خورشید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۹۴۵۱۱
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب لیلا سهندی
|
بسم رب الشهدا
آنان که رقص نور را دیدند
با ظلمت شب سخت جنگیدند
در جبهه ها یاران ثار الله
در خون خود با عشق غلتیدند
بر جملگی آتش گلستان شد
تا پا به پای نور رقصیدند
یک جرعه از شهد شهادت را
با ذکر یا الله نوشیدند
مردانه تا عرش خدا رفتند
صد غنچه از لبخند او چیدند
در عرصه ی جنگ و جهاد نفس
در آسمان همراه خورشیدند
هم چون سلیمانی سبکبالان
آرام در این دشت خوابیدند.
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار سپاسگزار لطفتان هستم. | |
|
سلام و سپاس بی نهایت ممنونم. | |
|
سلام و درود بیکران از نگاه پرمهر و ارزشمندتان | |
|
سلام و درود بیکران همیشه شرمنده می کنید استاد سپاسگزار لطفتان هستم. | |
|
سپاس بانوی مهربان پایدار باشید. | |
|
زیبا نگر و زیبا اندیشید. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا بود
روح همه مدافعان این مرز و بوم شاد تر