يکشنبه ۴ آذر
مجموعه هاشور در هاشور #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی) ٠۳ شعری از سعید فلاحی
از دفتر عشق پایکوبی میکند! نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۰۴:۱۷ شماره ثبت ۹۴۴۸۱
بازدید : ۲۳۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
- گلهای قالی:
زمین را به خیال نمیآورند
(بعضی)!!ها که،
در آسمان نشستهاند
گلهای معصوم اما،،،
بیاندیشهٔ آسمان
قالینشین شدهاند!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- مترسک:
کاش،،،
مترسکی بودم
پای جالیز خیالت
تا غروبگاهان نوک بزنند
کلاغهای سمج،،،
تنهاییام را!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- انار:
به تو که میرسم،
و گونههای گل انداخته از شرمت؛
تَرَک بر میدارد
در دستهایم انار!
♥
لبخندت،،،
میشکوفاند
روحم را!
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها سپاسگزارم | |
|
درود و ادب سپاسگزارم | |
|
درود و ادب سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بودند
موثر و پر معنی