جمعه ۲ آذر
شکر خدا شعری از درویش حسین ندری
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۹۴۴۷۰
بازدید : ۳۱۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
بگو شکر خدا شیطان شود کر
بماند تا ابد بی یار و یاور
اگر ایزد شود خشنود و راضی
شکر می بارد از آفاق بر سر
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب استاد
به مهر خواندید بزرگوار
سپاسگزارم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار سپاس فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار
سپاس فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار
سپاس فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار
سپاس فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب
به مهر خواندید بزرگوار
سپاس فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب
به مهر خواندید بزرگوار
سرفراز باشید به مهر
🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوبیتی بسیار زیبا و دلنشین بود