دوشنبه ۵ آذر
ذوالفقار (حاج قاسم سلیمانی) شعری از سجاد بحری
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۹۳۹۸۷
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سجاد بحری
|
ای ذوالفقار علی، ای تو، فخر شیعه
سردار ایران بدان ، رهبر تنها نمیشه
پشت ولایت هستیم ، سرسخت تر از دوباره
ای سردار اسلام ، راهت ادامه داره
با قطره های خونت سردار ها بیایند
لشکر کفر یزید ، را نابود بسازند
در پی انتقامیم ، ما بچه های شیعه
به فضل مولا علی، امریکا نیست میشه
ای سردار دل ها ای جاودان همییشه
امروز ۱۳ دی در تاریخ ثبت میشه
پ ن: سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی
دلنوشته ای نوشته شد به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی امیدوارم که به دل شما عزیزان هم این دلنوشته بنشیند.
اگر شما اساتید هم دلنوشته ای دارید در قسمت نظرات بنویسید تا من و دوستان هم از نوشته هاتون لذت ببریم.
اگر اشکالی در شعر هست به بزرگی خودتون ببخشید چون دلی نوشته شده و زیاد تخصصی نیست این شعر.
موفق و سربلند باشید🌷🌷
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
مبارک سردار شهید حاج قاسم عزیز باشد