جمعه ۲ آذر
ای واااای... شعری از بهروز رحمتی (سکوت شب)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ شماره ثبت ۹۳۵۱۲
بازدید : ۱۳۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر بهروز رحمتی (سکوت شب)
آخرین اشعار ناب بهروز رحمتی (سکوت شب)
|
ای واااای دلم باز بیادت بسی تنگ است...
افسوس دلت با دلِ من سخت بجنگ است...
چشمانِ تو باروتِ محبت بخودش داشت...
مــــژگانِ تو بر جان مـــرا تیر و تفنگ است...
بشنو و بکن باور و بگذر تو از این خشم...
تا چـــند بگویی که در آن بحر نهنگ است؟!
من خسته تر از آنکه تو پنداری و دانی...
این دولتِ تو عصرِ همان تیمورِ لنگ است...
از عشق مرا ترس مــده ؛ ناصـحِ بزمم...
این دل بخدا در طلبت، شیر و پلنگ است...
زین بیش مریز خون تو از عالم و آدم...
ای وااااای دلــم باز بیادت بسی تنگ است....
|
نقدها و نظرات
|
مانا باشید به مهر و تندرست ...
سپاس...
🙏🙏🙏
| |
|
درووودها بر شما بزرگمهر...
که با نسیمِ دل انگیزت ، باغِ دل و جان را مینوازی و نم نم باران زلالینه ات، برگ برگِ غزلهایم را سرشار از طراوت و تازگی می سازند...
یلدا بر شما و عزیزانت فرخنده باد🍷🍷
🙏🙏🙏
حالیا فالِ غـــــزل را همــه خـواجـو بزنید...
دلِ خود را ؛گره ای کور به مویش بـزنید...
تا نــمیرد دگـــر حافظِ در سایــــه ی زلــف...
کاکُلِ شاخِ نباتـش، کمــــــی آنسو بزنیـــد...
ساقــــیِ بلخ بیایــد ؛ مِـــــــیِ شیراز بده...
غــــمِ عالـم نخورید،خــنده کنید کف بزنید...
سرم از شوقِ دلــم، تا به ابــد شیفته اسـت...
در کنارِ مــــــن عاشق ؛ همــــگی دف بزنید...
بشکنید هر چه غرور است به رهِ عشق همه...
پای معشوقه ی خــــود یک کمی زانو بزنید...
دخـــترانِ دهِ مـا فصل بهار نــــزدیک است...
حــــالیا فالِ غــزل را همــــه خواجو بزنید...
غزلی از دهه ی هشتاد آفتابی ، تقدیم به وجودتان...
بهروز(سکوت شب)
🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید