جمعه ۲ آذر
شبِ دیدارِ تو... شعری از بهروز رحمتی (سکوت شب)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۵:۴۴ شماره ثبت ۱۰۴۵۷۲
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر بهروز رحمتی (سکوت شب)
آخرین اشعار ناب بهروز رحمتی (سکوت شب)
|
پیـک اول را زدم، جـــان مَن و جــــان شما
و مـــرا زود گـرفـت آبــــی چشمـــان شمــا
ناز کمتـــر بکــن ای حضـــرت زیبایــــی ها
چشم من مست شد ازحالــت رقصان شما
شبِ دیـــدار تو گفتـم همـــه بِشکـن بزنند
تا کمـــی کم نشــود چهره ی خندانِ شـما
از ســــرت باز بکـــن چــــادر گُلـــدارت را
مــــن شــدم علتِ این سُستیِ ایمان شـما
دل و جانـــم به تمنای لب و بوسه بــه آن
کاش هـــر شب بشــوم غرقِ گلستان شما
بیت آخـــر نفــس شعـــر گــرفت از دوری
و منم خیره بدان چشمِ غــزل خوان شما
|
نقدها و نظرات
|
درود بر ادیبِ گرانقدر و گران قلب (چشمه)
نمیدانم مهربانی های شما را با چه زبانی به تصویر در بیاورم.
مانا باشید به مهر و تندرست در کنار عزیزانتون.
🙏🍁💙🍁🙏 | |
|
عذر تاخیر مرا در پاسخ به مهربانی های پر از لطفتان را پذیرا باشید بزرگمهر...
🙏🙏🙏 | |
|
درود پاک زمین و آسمانها بر شما عزیزِ دل...
بی شک زیبا نگاه میباشید ادیبِ گران سنگ و گران قلب...
🙏🍁💙🍁🙏 | |
|
درودتان مهربانم...
و البته زیباتر نگاه و مهرِ شماست.
🙏🍁🍷🔥 | |
|
به مهر خواندید مهربانم...
سپاسمندم بابت دو بیتی گوارای شما... نوشِ جان و روان گردید🙏🍁🍷🔥 | |
|
درود بر شما
سپاسمندم 🙏🍁
مانا باشید به مهر و تندرست🙏💙 | |
|
درودها مهربان.
به مهر خواندید 🙏🍁 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود