جمعه ۲ آذر
سقطِ دلتنگی... شعری از بهروز رحمتی (سکوت شب)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۱۷ شماره ثبت ۱۰۷۱۶۸
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر بهروز رحمتی (سکوت شب)
آخرین اشعار ناب بهروز رحمتی (سکوت شب)
|
از این شهرِ بی حوصله خسته ام...
و از این همــه فاصــله ، خسته ام...
دلم قـــــدِ یک رودخانه پـــر است...
ولی از شکایت ، گلـــه خستــه ام...
به دستـــم شناسنامه بــی نامِ تـو...
ازیــــن کاغــــذِ باطله خستـــه ام...
بگــــیرم در آغــــوش ، آرامشــــم...
من از این همـه زلـــزله خستــه ام...
من از حملِ این حجمِ دلتنگـی ات...
شبیـــــه زنِ حامـــله خســــــته ام...
به عشقِ مــن و سقطِ دلتنگـــی ام...
بیاور تــو یــک قابــله خستـــــه ام...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.