سه شنبه ۱۵ آبان
کجا ؟! شعری از امیرمحمد آبک
از دفتر شب نهم نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۹۳۳۵۰
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب امیرمحمد آبک
|
این جوانــی سوخـت در زنــدان غم
پـیر دیــروزم دگــر فـــردا کجـــــا
جسم و روحــم خالی از سودا و عشق
من کجـــا سودا کجـــا شیدا کجـــا
کـو رفاقـــت کـو مروّت کـو رفـیــق
وان کـه در سختی شود پیـدا کجــــا
انـتظار از خویشِ خویشم خوش نشد
انتظار از نـیـــش یک دادا کجــــــا
شکر گــو تا نیستی محتاج کـــــس
خواب راحـت گــو کجا صعدا کجـــا
یاری ار خواهی ، بدان کـورند و کــر
ذرّه لطفی کان کـنـنـد اهدا کجـــــا
قطره سیرابت کنـد دریــــــا نجوی
کـــل این مردم کجا مزدا کجــــــا
✍ امیرمحمد آبک
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنونم استاد . باعث افتخاره بنده ست | |
|
ممنونم از تعریف شما جناب صادقی بزرگوار قالب شعر قطعه هستش | |
|
و ممنونم از نگاه زیبای شما که به شعر من هدیه کردین | |
|
بزرگوارید جناب خواجوند و خیلی ممنونم که دنبال می کنین | |
|
باعث افتخار منه که شعرم مورد پسندتون واقع شده . خیلی ممنونم پاینده باشید و برقرار | |
|
خیلی ممنونم جناب انصاری بزرگوار از این همه لطف و محبتی که نسبت به بنده حقیر دارین . امیدوارم هر کجا که هستین حال دلتون خوب باشه | |
|
خیلی خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده و منم براتون آرزوی موفیقت و سرزندگی دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
آموزنده