جمعه ۲۵ آبان
درد وطن... شعری از محمد خسروی فرد
از دفتر مهر نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۵۲ شماره ثبت ۹۳۲۴۴
بازدید : ۴۸۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محمد خسروی فرد
|
از مهر و از اندیشه ات پیداست
ای مهربان درد وطن داری
برخیز و دستم را بگیر ای دوست
حالا که عشقی مثل من داری
...
برخیز و بر تابوت دژخیمان
میخی بکوبیم و در آمیزیم
با رخشمان چون آذرخشی سخت
در شهر و آبادی به پا خیزیم
...
اندیشه و آیین اهریمن
با چاره اندیشی براندازیم
"باید فلک را سقف بشکافیم
طرح شگفتی را دراندازیم"
...
می ریزد این دیوار قاجاری
این ننگ نامه کاغذ و رنگ است
بازآ به آغوش وطن ای دوست
ایران برایت باز دلتنگ است
...
ای آشنا بشنو صدایم را
من هم از این دیوار بیزارم
رزوی اگر حتی شوم از خاک
آن لحظه هم مشتاق دیدارم
گهواره مهر_زادگاه خرد
|
نقدها و نظرات
|
استاد عزیز جناب استکی سلام مهر وجودتان را سپاس قدردان حضور ارزشمند شما هستم | |
|
بانو مصلح ارجمند سلام سپاس از مهر حضورتان | |
|
استاد انصاری عزیز سلام بی نهایت سپاس پاینده باشید | |
|
بانو امریاس ارجمند سلام سپاس از نگاه زیبایتان پاینده باشید | |
|
ادیب گران قدر جناب فتحی سلام سپاس از مهربانی و نگاه زیبای شما | |
|
شاعر گرامی بانو رها خوش آمدید درود و سپاس | |
|
بانو حقیقت ارجمند سلام سپاس از مهر نگاهتان پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی سرمست و زیباست
مبین مشکلات جامعه
قلمت پایدار
موفق باشید