سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        موهای خرمایی و چشمی از عسل داری

        شعری از

        سید رضا موسوی

        از دفتر آیینی نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۹۳۱۸
          بازدید : ۳۱۹۷   |    نظرات : ۱۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سید رضا موسوی

        رتاسر این دشت را سر نیزه پوشانده
        تا  "آخرت"رَدّی از این خون ها به جا مانده

        دودی به چشم عرشیان  آهسته میگوید:
        از کینه ؛ دشمن خیمه ها را نیـــز سوزانده

        پژواک قرآن راوی این قصه هایم کرد
        لحن صدایت خود به خود این ترس  را رانده

        از  وصلت خورشید و ماه از روی نی تابیـــد
        نوری که کل آسمان را شد  پدرخــــــوانده

        "من" حاجتم را آخر از دست "تو" می گیرم
        چشمان اهل بخششت ذست مرا خوانــده




        تو اشجع الناسی و از محشر خبر داری
        یک زلزله از جنس عاشورا به سر داری

        موهای خرمایی و چشمی از  عسل داری
        هفتاد و دو نسل از شقایق ها سپر داری

        وقتیکه  روی دست تو خورشید میجوشد
        تنها شما مثل علی اصغر پسر داری

        آزادگی تفسیر  عرفان تو از دین است
        هرچند درد جهل مردم در کمر داری

        گاهی شبیه کودکانت گریه میکردم
        دیدم نوشتی بر دلم :


        تو یک پدر داری…

        آنقدر ذوق از گوشه چشمان من بارید
        تا اینکه شاعر گشتم........................ از این هم خبر داری

        سید رضا موسوی
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0