جمعه ۲ آذر
ایستاده ایم شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۴۹ شماره ثبت ۹۲۹۶۸
بازدید : ۳۹۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
باتو ام درد،چشم دل به قبله باز
دستم به آه شب، بااین همه نیاز
گرای باران به روزهای بی تدبیر
زانودراندیشه به شرح صبرم،راز
نسلی فداییان ،به آرمان های ناب
نسلی به سایه اند ،کنج قصرهای آز
مردم به عشق مقتدای خودندبه امید
به چشم صبرسوزند،به زخم های باز
فاستقم ،ایستاده اند،حسینیان زمان
به آیه ی عشق انددر نشیب وفراز
چشم به راه اندبه پیام علی زمان
به تازیانه های دردندبه سوزو ساز
علی ناصری (عین)
|
نقدها و نظرات
|
با سلام وادب سپاس از استاد ارجمند در محضرتان درس می گیرم استاد | |
|
باسلام ادب استاد سپاسگزارم حضور جنابعالی موجب مسرت است | |
|
باسلام وادب سپاسگزارم از حضور ونظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود
دستمریزاد
موفق باشید