يکشنبه ۴ آذر
ماه این ماهیست شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۵ شماره ثبت ۹۲۹۱۳
بازدید : ۲۶۴ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ماه این ماهیست اما تور تور دیگریست
این که درقلاب می رقصد صبور دیگریست
چشمها را تا سحر غرق تماشا می کنیم
باز هم یک لاله رو مست از حضور دیگریست
خاک ما تا صبح از شهر سبا خواهد گذشت
تا سلیمان زمان تسلیم مور دیگریست
با خودم گفتم عصای دست کوری می شود
ناگهان دیدم عصای دست کور دیگریست
عاشقان پاک را در جای دیگر می برند
روح این عاشق یقینا توی گور دیگریست
غرب از روز ازل مشغول برتر بینی است
زندگی در شرق اما باز جور دیگریست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی سرمست و زیباست
از خوانش آن کیفور شدم
موفق باشید