جمعه ۲ آذر
چشم انتظار شعری از یگانه عسکری
از دفتر حرف دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۹۲۷۰۸
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب یگانه عسکری
|
روزیبرایتخواهمنوشت،ازهماننامههایی کهساعدی
برایطاهرهمینوشت،ازهمانهاییکههر خطشلبریزاز احساساست
بالاخرهروزیمیرسدکهشانهبهشانههمخیابانهاراقدممیزنیمومنبرایتعاشقانهترینشعر شاملوراسرمیدهم،همانکهمیگوید
تورادوستدارموایندوستداشتنحقیقتی استکهمرابه
زندگیدلبستهمیکندوتوتماممراحلمیکنیدرعشقیکهموجمیزند
در،دریاینگاهت...
منامیددارمبهآمدنروزیکهتاربهتارموهایمبادستاننابلد
توبافتهمیشود،ودلمیبردازدلم...
منمنتظرمیمانمبرایآمدنروزیکهدرکنار همزیباتریندنیای
عاشقانهرابسازیم...❤️🍂﮼
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است