پنجشنبه ۲۴ آبان
حکم دل است شعری از یگانه عسکری
از دفتر حرف دل نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۵۶ شماره ثبت ۹۰۲۷۶
بازدید : ۲۴۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب یگانه عسکری
|
اینجا حکم دل است
در میان ملتی که عکس فرمان رفتار میکنند
و ضیافتی دارند به قصد تکیده شدن دل ها...
اینجا کسی نیست که دل داشته باشد برای سوزاندن
اینجا سال هاست که دیگر کسی مزه عشق را نمیچشد
سال هاست که دیگر کسی بوی محبت استشمام نمیکند
عمریست که این مکان تبدیل به غمکده ای
با انسان های بی دل شده است
اینجا شهر مرده های زنده است
اینجا باید از ترس شکسته شدن پای دلت در اتاقکی ظلمت آلود
حبس شد
اینجا باید برای خواسته های دلت ، روحت را زنده به گور کرد
میتوان اینجا بر روی دیوار ها چوب خط کشید ، ثانیه ها را برای جان دادن دلت شمرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد