سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر سید امان درخشانی (سید)
آخرین اشعار ناب سید امان درخشانی (سید)
|
مسافر......
ای که پاییزِ مرا، غمزده کردی چو پرستو...
میروی باز مسافر، به خم و پیچِ هیاهو...
پشتِ مردابِ دلم، می شکند پای نبودت...
می شود زخمیِ بی همنفسی، بال و پرِ قو...
جنگل از خستگیِ روی بهارانِ تو لبریز...
می زند تیرِ زمستان، به تنِ خسته ی آهو...
شعر تلخ و شب تاریک و نفس های سکوتم...
می برد تابِ دلم را، غزلِ قافیه گیسو....
برگ در برگ، به دستِ غمِ پاییز جدا گشتم و من...
پشتِ پاهای عبورت، شدم آواره به هر سو...
✍🏻سید امان درخشانی...
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بیکران از حُسن توجه شما..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام... | |
|
درود و سپاس بیکران از حُسن توجه شما..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام... | |
|
درود و سپاس بیکران از حُسن توجه شما..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام... | |
|
درود بر جناب محمدی عزیز و سپاس بیکران از حُسن توجه شما..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام...
لطف عالی مستدام.. | |
|
درود و سپاس بیکران از حُسن توجه شما..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام... | |
|
درود و سپاس بیکران از حُسن توجه شما..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام... | |
|
درود و سپاس بیکران از حُسن توجه شما..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام... | |
|
درود و سپاس بیکران از حُسن توجه شما بانوی اندیشمند..
سپاسگزارم... تندرست باشید همیشه ی ایام... | |
|
درود بر شما جناب انصاری..
متشکرم از الطاف حضرتعالی..
سپاس از بداهه ی زیباتان...
تندرست باشید همیشه ی ایام | |
|
سپاسگزارم.. زنده باشید | |
|
درود و سپاس بیکران بانوی اندیشمند سرکار خانم شیخ محمدی..
سلامت و تندرست باشید | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید