جمعه ۲ آذر
ساحل عاشق شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۹۲۳۹۳
بازدید : ۳۶۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
بین من و تو فاصله ی ساحل و دریاست
پیچیدگی مبهم این فاصله اینجاست
نزدیک ترین حادثه هستی به دل من
دوری نکن از آنچه پر از عشق تمناست
بسپار به من دست دلت را که بفهمی
مشتاقی و مهجوری و دوری به چه معناست
با سادگی از خواسته ام چشم نپوشان
هر چند نگاه تو به دنبال معماست
تاثیر ندارد به دلت آه من انگار
یا اینکه دلت در گرو شهر تماشاست
ساحل که منم خسته و رنجیده و خالی
تنهایی و افسرده شدن منتظر ماست
حق داری اگر چشم بپوشی و نبینی
اینجا که منم عاقبت و آخر دنیاست
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیزم زیباتر مهر حضور و بزرگواری شماست مستدام باشید🌺🌺🌺🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود و مهر شاعر عزیز دلتون زلال سلامت و شاد باشید مهربان سپاس از نگاه زیباتون🌺🌺🌺🌺🌺🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود و مهر شاعر ارجمند سخاوت حضورتان زیباست مهربان مانا باشید🙏🏻🙏🏻🌺🌺🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد