جمعه ۲۵ آبان
چشمان تو... شعری از محمد خسروی فرد
از دفتر مهر نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۹۱۹۳۲
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب محمد خسروی فرد
|
در قاب چشمان تو بودم من
تا رخنه کردی در دل و جانم
از آن نگاه نافذت افتاد
شوری درون شعر و دیوانم
یکتاپرستی با تو بی معناست
هم قبله ای هم دین و ایمانم
هر خنده ات یک آیه ی زیباست
یک آیه از هر برگ قرانم
افتاده از آن چشم و آن ابرو
گل های زیبایی به دامانم
با تو زمین سبز و حاصلخیز
بی تو کویری خشک و ویرانم
تو رخنه کردی با دو چشم خود
در خلوت این قلب ویرانم
تو نیمه های روشنی اما
من سایه ای در خاک ایرانم
گهواره ی مهر---زادگاه خرد
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی عزیز و گران قدر
همواره با نگاهی زیبا و کریمانه می خوانید
امید که در پناه خدا همواره شاد و تندرست باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب دهنوی والامقام
قدردان نگاه مهربان و حضور ارزشمندتان هستم
| |
|
سلام و عرض ادب و احترام جناب فتحی گران قدر
مهر نگاهتان را سپاس
کریمانه می خوانید
پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب و احترام ادیب گرامی جناب مهدوی
منش ادیبانه و نگاه زیبایتان را قدردانم پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موثر و سرشار از احساس
دستمریزاد
موفق باشید