سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      روزهای سرد

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۳۸ شماره ثبت ۹۱۸۸۴
        بازدید : ۲۰۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      دنیا بهارم را خزانی زرد می خواهد
      تنها برایم روزهای سرد می خواهد
      حال خراب من شبی پایان نمی گیرد
      دنیا مرا از زندگانی طرد می خواهد
      ای دوست! احوال دلم را اندکی دریاب
      امشب دل دیوانه ام همدرد می خواهد
      در خلوت شب باز هم آواره خواهم شد
      دنیا مرا دیوانه و شبگرد می خواهد
      در پیچ و خم هایی که می بینم گرفتارم
      اینجا مسیر سخت دنیا مرد می خواهد
       
      شاعر: مهدی ملکی الف
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۵۰
      قلمت سبز و مانا
      دستمريزاد خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۵۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و غمگین بود
      دستمریزاد خندانک
      حمید غرب
      چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۴۰
      سروده ای زیبا

      در پیچ و خم هایی که می بینم گرفتارم
      اینجا مسیر سخت دنیا مرد می خواهد

      پیروز باشید و قلمتان بی امان به کار
      خندانک خندانک خندانک
      آرمان پرناک
      آرمان پرناک
      چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۴۳
      سلام و عرض ادب
      غزل بسیار زیبایی از شما خواندم
      احسنت بر شما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      ایرج محرم پور(صوفی خموش )
      چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۵۶
      درودها خندانک خندانک خندانک
      مهدی فروزنده
      پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۲۲
      درود برشما
      شاعر گرامي خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0