جمعه ۲ آذر
شب است شعری از بهنود کیمیائی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۹۱۸۲۰
بازدید : ۱۸۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب بهنود کیمیائی
|
شب است و خیابان ها تاریک....
دیوارها بلند و کوچه ها باریک....
شب است و روزگار غریب....
چراغ ها کم نور و دنیاییست عجیب....
شب است و سکوتیست فریاد....
شاخه ها شکسته و عاشقی نیست مثل فرهاد....
شب است و دروغ ها آشکار....
روز خواب است و شب ها بیدار....
شب است آدم ها از همدیگه دور....
چشم داریم چشم هایی کور....
شب است تاریکه تاریک....
شب است و شب است و شب....
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم آقای استکی عزیز | |
|
ممنونم آقای شهنی لطف دارید | |
|
با تشکر ممنونم از لطفتون همچنین | |
|
سلام ممنونم بزرگوار | |
|
ممنونم دوست عزیز | |
|
ممنون تشکر | |
|
ممنونم بزرگوار تشکر | |
|
تشکر سرکار خانم کاسیانی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و
میلاد امام جعفر صادق(ع)مبارک