جمعه ۲۵ آبان
این عذاب بهشتمه شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ شماره ثبت ۹۱۸۰۳
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
منو اَسیرِ خودت کردی
دارم عذاب می کشم
خواستی دیوونت بشم
شهرو به خاک بکشم
منو عاشق کردی و
ساده رد شدی اَزَم
به دلم زخم زدی
وقتی که دل بردی اَزَم
تو میخوای غرقت بشم
پس دیگه دستمو نگیر
من واست پَر پَر میشم
فقط گلم ،به دل نگیر
من پُرم اَز شعرِ تو
تو این هوایِ عاشقی
با یه دنیا خاطره
مثه گُلای رازقی
دیگه وقتِ رفتنه
چمدونت دستمه
برو درگیرم نشو
این عذاب بهشتمه
واسم عشقت کافیه
تا اَبَد تو قلبمی
حتی فکرِشَم نکن
که بی تو اَز پا در میام، با هر غمی
بشکن پلایِ تردید و
میونِ چشمِ من و تو
خوشبختیِ تو حقمه
برو و حسرتم نشو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.