يکشنبه ۲۷ آبان
به روی آیینه هایم غبار می گرید شعری از فردوس اعظم
از دفتر دفتر ابرهای آبی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ۰۷:۱۵ شماره ثبت ۹۱۷۹
بازدید : ۶۸۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فردوس اعظم
|
به روی آیینه هایم غبار می گرید
و پشت پنجره ام انتظار می گرید
دلم گرفته از این لحظه های بی رنگی
که چشم ثانیه ها بی قرار می گرید
به پشت خاطره هایم هزار و یک بغض است
هنوز دی نرسیده، بهار می گرید
بیا و ساعتی با ازدحام من بنشین
که روح بی کسیم روی دار می گرید
اگرچه پای رسیدن همیشه کوتاه است
بیا که بی تو مرا روزگار می گرید
کنار قافیه ها درد می کشم امشب
ردیف این غزلم بی شمار می گرید
چو حلقه حلقه برون می کشیدم آهم را
به روی موج لبانم سیگار می گرید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.