يکشنبه ۴ آذر
نیمه شب ها شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۹۱۶۵۸
بازدید : ۱۶۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
نیمه شب ها حالِ دل دائم پریشان می شود
ابرِ چشمانم پراب ، از دردِ هجران می شود
دشتِ قلبم خشک شد در حسرتِ دیدارِ تو
لاله خونین گشت و از دوری هراسان می شود
ناله هایم می زند آتش گُلستانْ را ببین
شعله بر اعماقِ جانم چون که مهمان می شود
رازِ دل گفتم شبی بر باد دیدم ناگهان
بادهم از غصه هایم همچو طوفان می شود
من جوانی را به پیری برده ام همراهِ غم
موجِ یادت سویِ من دائم خرامان می شود
خاطراتت عاقبت ویران کُند بنیانِ من
ای خدا ، روحم چرا هرلحظه نالان می شود؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
دستمریزاد