جمعه ۲ آذر
تقدیم به همه ی پدر و مادران دنیا شعری از امین سوری
از دفتر من نگران نرگسم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۹۱۶۳
بازدید : ۱۲۰۴ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
با تمام وجود
من و واژه ها به زانو درآمده ایم
پدر
مادر
و احساسی که منهدم میشود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.