شنبه ۳ آذر
عرق چهلگیاه شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۹۱۲۶۷
بازدید : ۲۲۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
عرق چهل گیاه تلخ و شیرینست
طعم، تلخ و ؛ خاصیت، شیرین
چون تو که تلخ بودی ، اما
در دلت قند آب میشد
در دلم قند آب میشد
تو برای قلبم چهل گیاه بودی...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد ارجمند سپاسمندم | |
|
سلام و سپاس احسنت بر حضورتان تشکر میکنم | |
|
درودا | |
|
سلام استاد انصاری عزیز سپاسگزارم از الطاف بیدریغتان پاینده باشید
| |
|
درودا شاعر گرامی نگاهتان زیباست سپاسمندم | |
|
درودا استاد معینی ارزشمند سپاسمندم از حضورتان سایه تان مستدام بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود