شنبه ۳ آذر
رابطه هفت ساله شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۰ شماره ثبت ۹۱۱۷۴
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
رابطهای ک هفت سال دووم آورد و خوب بود
میشه ابدی ، میشه تا بود
و اگه با گذشت هفت سال، هنوزم سرد بود
میشه ازلی، میشه نابود
به نظرت گذشت هفت سال برای اثبات بود و نبود کافینیست؟!
رابطه پرندهایست که به بام سرد وسنگی باز نخواهد گشت
هرچند جَلد آن بام باشد!
مراقب کفتر جَلدت باش...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد بزرگوار تشکر میکنم از لطف حضرتعالی یا غریبالغرباء | |
|
درودا جناب محمدی متشکرم | |
|
درود استاد گرامی سپاسگزارم لذت زندگی نصیبتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
شهادت سلطان دین حضرت امام رضا (ع)
را تسلیت عرض مینمایم