جمعه ۲ آذر
بهار انتظار شعری از مرضیه قلی پور
از دفتر آلاچیق شعر نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۵۶ شماره ثبت ۹۱۱۰۱
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قلی پور
|
بـاز آمــــده بهـــار دل انگیــــز انتـــظار
مانده است یک نفر که شود مهلت قرار
آیا همـــانیَم کـه به وقــت رسیــدنــش
با جان ودل روم به رکاب وبه یاریَش؟
تاریـــخ ورطه عـــدم یار حاظـــر است
دشت بلا و غم به همین امـر ناظر است
مظلـوم کربلا که به آن غـــم دچـار شـد
از بهـــر یار بود،که وفـــایش غبـار شـد
یارب بگیر دست که این بد زمانه ایست
هرکس به فکرخود و به بند بهانه ایست
باید ز بند خـــود و ز دنیـــا رها شویــم
بر زخــم بی وفایــی یــاران دوا شویــم
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجه شما
درسته ان شاءالله
موفق باشید | |
|
منم تسلیت عرض میکنم شهادت کریم اهل بیت (علیه السلام ) و نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) رو ...ممنون ؛
محتاجیم به دعا | |
|
علیک سلام
ممنون از شما و توجهتون
موفق باشید بزرگوار | |
|
ان شاءالله همینطور باشه
ممنونم | |
|
علیک سلام
ممنونم لطف دارید تشکر
همچنین موفق باشید | |
|
سلام شاعر گرامی
خیلی ممنون موفق باشید | |
|
علیک سلام ممنون از نگاه شما
موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
در وصف انتظار
یا مهدی ادرکنی