جمعه ۲ آذر
معجزه عشق شعری از مرضیه قلی پور
از دفتر آلاچیق شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۹۶۲۸۳
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قلی پور
|
آمــدے مـعجــزه ای تـــازه نــشـــانم دادے
بعـــد دوری و بــلا ؛ عـشـــــقِ نــهانم دادے
گـفتم آخر چه شــد اینگونه دلـت را بــردم
گفـت آن دم که تو خندیدی و جــانم دادے
گفتم عشقی که تو گویی به چه کارے آید؟
گــفت در ســردی بهمـن تو خـــــزانم دادے
گفتم این قصه نشاید که به جـــایی برسد
گفت این بس که تو یادت به روانــم دادی
|
نقدها و نظرات
|
درود همچنین ممنون از شما بانوی گرامی ⚘ | |
|
ممنون از نظرتون لطف دارید ⚘ | |
|
سلام زنده باشید ممنون از شما لحظات زندگی شماهم سرشار از آرامش شاعر محترم⚘ | |
|
درود بر شما استاد گرامی ممنون قلمتون سبز⚘ | |
|
سلام بانوی گرامی درود بر شما دلنشین بود ⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود