جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
🖤
پرکشید امروز ، رفت از پیش ما استاد جان
خسرو آواز ایران ، رفت یار مهربان
🖤
چیست زین بدتر که دیگر نیست او در پیش ما
خون بگریید ای زمین و ای زمان و آسمان
🖤
داغ بر قلبم نشسته غرق در اشکم کنون
من ندارم قدرت توصیف حالم در بیان
🖤
کاش می مردم نمی دیدم شجریان پرکشید
کاش می مردم نمی دیدم که رفت از این جهان
🖤
با صدایش گریه می کردم که تسکینم دهد
می شد او هردم به زخم و دردها مرهم رسان
🖤
رفت استادی که حافظ را درون سینه داشت
او صدای عشق بود و بود آرامِ روان
🖤
رفت اما تا ابد در سینه هامان باقی است
ربنا و دود عود و آه باران و خزان
🖤
شاد باد آن روح پرشعر و فروغ و عاطفه
جای او جنت ، روانش شاد و یادش جاودان
🖤
رفت یا روح الغزل مرغ سحر از پیش ما
رفت دیگر ، پرکشید امروز در فصل خزان
🖤
✍ #روح_الغزل
#شکیبا_درخشانی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
عزیزجانم سپاسگزارم از لطف و محبتت مهربانوجان بمانید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.