پنجشنبه ۱ آذر
چشم بارانی شعری از مریم کاسیانی
از دفتر سقط سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۹۰۸۰۵
بازدید : ۱۰۲۴ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب مریم کاسیانی
|
وچَشمهایم!
ناودانیِ...
هوایِ ابریِ توست...
#مریم_کاسیانی
|
|