جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آرزو عباسی ( پاییزه)
آخرین اشعار ناب آرزو عباسی ( پاییزه)
|
در من زنیست
که سایهی مهآلودش
بدهکار باران است
و در سکوتی
به حجم پاییز
تمام بغضهای زیرپوستیاش را
زنانه میبارد
آرزو عباسی(پاییزه)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.