سه شنبه ۱۵ آبان
خواب شیرین شعری از اجمل وثیق
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۹۰۶۵۵
بازدید : ۲۹۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب اجمل وثیق
|
با اذان
فیلمرغ
از خواب
بیدار شدم
پنجره را باز کردم
بویِ
پیوندِ
تازه یِ
خاک و سبزه دمید
همه جا
پاک و شسته شده بود
با عرق حورعین
آسمان
اشک شوق می ریخت
نَم
نَم
برای تولد یگانه دختر فصل
بنام بهار
چه صبح دل انگیزی
چه صبح با صفایی
آنسو تر
نَهرهای شیر
که از کبوتران صلح
تازه دوشیده بودند
جاری بود
و من!
در آن
غسلِ
مَسحِ
عشق کردم
و بدرقه شدم
با نگاه
دختران وحی
تا بهشت.
ناگهان!
حس سردی در من پیچید
و از خواب پریدم
خانمم
دستش روی پیشانیم بود
و میگفت:
"خدا را شکر تَب ات پایین آمده".
اجمل وثیق
۱۳۹۹/۱/۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام! سلامتی! سپاس استاد بزرگوار⚘ نظر لطف شماست⚘⚘ | |
|
سلام! سلامتی! سپاس بانو قارلقی ⚘⚘ | |
|
سلام! سلامتی! ممنونم جناب زارع بزرگوار⚘⚘ لطف دارید⚘⚘ | |
|
سلام! سلامتی! ممنونم جناب راستگو ⚘ تشکر از نظرات مثبت و پرانرژی تان⚘⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد
موفق باشید