سه شنبه ۱۵ آبان
کبوتر باخت شعری از اجمل وثیق
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۹۱۱۸۶
بازدید : ۲۵۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب اجمل وثیق
|
کبوترِ
آزادم
اما!
"جَلدِ" لانه
از جَبر
کنم پرواز هر سو
با "سوت" و
"جالِ"
زمانه
آن دورها
خیلِ کبوتران دیدم
شاد و خرم
طواف داشتند
گِردِ گنبد طلایی
عاشقانه
می چیدند
از خوشه یِ عشق دانه
بی منت و بی بهانه
یک دَم بی اراده
گشتم "کبوتر باخت"
شد جانم آزاد
از بندِ جال و پیمانه
نذری به گردنم شد
لایق گر مولا بداند
بنوشم
آب زمزم "سقاخانه"
کند تطهیر جانم
شود خادمِ
آن قطعه یِ معصومانه
اجمل وثیق
جَلد: کبوتری که به لانه اش عادت کرده است.
کبوتر باخت: کبوتری که از دسته خود فرار کند و به دسته دیگر ملحق شود.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز و بزرگوار شهادت امام رضا (ع) را به شما و همه ی مسلمان جهان تسلیت عرض می کنم. | |
|
سلام! سلامتی! تشکر جناب مازیار عزیز⚘ | |
|
سلام استاد بزرگوارم یک کهکشان سپاس⚘ | |
|
سلام سپاس بانو حسینی عزیز⚘ | |
|
سلام! سلامتی! تشکر بانوی فصلها⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده بسیار زیبایی است
شهادت سلطان دین حضرت امام رضا (ع)
را تسلیت عرض مینمایم