اگه با خدا پارتی داشتم
میگفتم این مهربون عشقه منه
خیلی دوسش دارم کم نیاره
همیشه حواست بهش باشه
این عشقا هرچی میگذره
کهنه و کهنه تر میشه
عشق من به تو همش تازه تر میشه
اگه من جای آسمون بودم
همش روی عشق تو رو میبوسیدم
اگ کائنات دوست من باشه
میگفتم همه معجزه ها واسه تو باشه
این گلای لعنتی عطری ندارن که
فقط بوی خوش تن تو بهترینه
من تو دستام هیچی نداشتم
حتی نایی برای راه رفتن نداشتم
این گرمای دستای تو
حال خراب منو خوب میکنه
توی چشمای قشنگت راز قشنگی داری
تصویر عاشق من توو چشاته تا همیشه
قلب کوچیک من عشق بزرگی داره
برای ترسویی مثل من یه قهرمانی
وقتی دلم میگیره دستاتو به قلبم میزنی
همه ی مهربونیاتو یه جا به من خسته میدی
عشق قدیمی من تا همیشه عاشقتم
عشق ۸ ساله ی من تا نهایت با تو میرم
انقده دوست دارم که هیشکی نمیفهمه
فقط خدا میدونه عشق من به تو رو
حتی عقل منم قلب شده
از عشق بی حساب و کتاب تو
از همه ی چشمای دنیا تا ابد زیباتری
از همه قدا برای من رعناتری
صورت مردونه ی تو
قول مردونه ی تو
عشق دردونه ی من
دوست دارم بهترین آرزوی من
برو به همه دنیا بگو
یکی هست تا آخر همه ی دنیاها
از عشقش به تو هر لحظه میگه
زندگی من شد سعید
خوشبخت توو خوشبختیه تا ابد