جمعه ۲ آذر
از این حال بدمخستم شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ شماره ثبت ۹۰۵۳۳
بازدید : ۲۴۲ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
من آن رهگذر تنهاو دلخستم اسیر کوچه های تنگ و بن بستم
تو هم آن دلربا بودی که می گفتی به آغوش تووابستم
چه ساده باورت کردم که شد عرصه جولانت دل زخمی ووابستم
شکستی قلبم و و دل مانده رودستم
از این حال بدم خستم در دل روی هر ناخوانده ای بستم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و بسیار سپاس از توجه و مهر شما بانوی هنرمند شاد و سلامت باشید 🙏🌹 | |
|
درود و سپاس بسیار از حسن نظر و توجه شما سلامت و شاد باشید🙏🙏🙏 | |
|
درود به شما بسیار سپاسگزار مهرتان هستم🙏🙏🙏 | |
|
درود و سپاس از حسن توجه ومهر شما🙏🙏🙏 سلامت باشید وشاد | |
|
درود به شما بسیار همعالی نوشتین سپاسگزار از توجه شما🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اسیر کوچه های تنگ و بن بستم
تو هم آن دلربا بودی که می گفتی
به آغوش تو وابستم
چه ساده باورت کردم
که شد عرصه به جولانت
دل زخمی و وابستم
شکستی قلبم و دل مانده رودستم
از این حال بدم خستم
در دل روی هر ناخوانده ای بستم
سلام نازنین بانو
زیبا اما بسیار غم نهاد بود
شکسته قلب پریشان سپارش به یگانه خدای ایمان
هستی ات عشق پرور و حالِ روح و جانت خوش و شادباشد بانوجان آمین یارب