يکشنبه ۴ آذر
عاشقانه های من شعری از مهدی فروزنده
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۴:۲۹ شماره ثبت ۹۰۱۴۸
بازدید : ۲۶۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
کتاب عشق تو رو تو قلبم چاپ کردم
دلیل تپش های قلبم همین بود
***************
تو که رفته ای
هر جا روم یاد تو با من ست
آخر این چه کابوسی ست
*****************
اشک چشمانم قطره قطره
دریایی شد در دلتنگی هایم
تو قایقی بیاور به من ملحق شو
****************
در من از تمام تو تشکیل شده ست
یک زخم قدیمی
****************
گیسوانت
چشمانت
لبانت
نفست
همگی آثاری ست ماندگار
به یادش شب روز بیقرارم
**************
چون نور بر من آمدی
چون نور رفتی
سرعت من کجا
سرعت نور کجا
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانوی محترم 🌹🙏🙏🙏 | |
|
سپاسگزارم بانوی محترم 🌹🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین مرحبا