شنبه ۳ آذر
سالار افسانه ها (مرد) شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۲۰:۰۶ شماره ثبت ۸۹۷۴۱
بازدید : ۴۲۰ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
آن سالار قِصه ها
مرد پُر غرور افسانه ها
ساکتُ و درونگرا
او که با سِگِرمه های دَرهَمَش
قلب ها را چه زود می شکست
و البته
خنده ای که هیچوقت
روی چهره ی عبوسش نمی نشست
شایدم
آن گوشه گوشه هایِ خنده اش
زیر هر سبیلِ گُنده اش
جای خوش کرده است
از اینها همه که بُگذریم
ظاهری بودُ و بس
گَر چه ساکت است
جیغ و داد هم نمی کند
ولی
هست صاف و سادهُ
مهربانتر از هر زنی
در خلوت خودش
زیاد هم غصه می خورد
مثل کوه
استوار و محکم است
حامیُ و صبور
تکیه گاه محکمی برای زن
گاه می رسد که عاقبت
جیب های بی پول او
آرزوهای زن را محال می کند
دیر هم نمی شود که زن
جان خود را خلاصُ
مِهر را حلال می کند
اینجاست
که مرد پُر غرور قصه ها
در خلوت خودش
کرده گریه بارها و بارها
او که هرگز
شانس هم
درب خانه اش را نمی زند
باز از اینها که بُگذریم
روز مرد هم که می شود
هدیه اش
یک جورابستُ و بس
امسال هم که حتی آن جوراب
دست به دست هم نمی شود
به دستِ انتظارِ او نمی رسد
الغرض!!
مردها!! همه حامیان بی توقع اند
مردها!! همه فرشته اند
|
|
نقدها و نظرات
|
درود شعله جان نازنینم. ممنون از اینکه هستی | |
|
درود استاد دزفولی گراتقدر | |
|
درود جناب معینی بزرگوار | |
|
درود بر شما جناب خواجه زاده گرانقدر | |
|
سپاس جناب کیانی گرانقدر | |
|
سپاس از حضور شما جناب شریفی | |
|
سپاس جناب نیک طبع گرانقدر... سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
"مردها!! همه حامیان بی توقع اند
مردها!! همه فرشته اند"
باورش سخت است بانو