چهارشنبه ۱۶ آبان
ماه بیگناه شعری از زر حاتم
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۷:۳۸ شماره ثبت ۸۹۶۹۸
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۳۱
|
|
ماه بیگناه من...
تو به جرم پاک بودن! برای زمینی ها؛ همچون لکه ای هستی بر پیراهن عزادار شب!
زرد روی من...خجل مباش!
از طعنه ی دروغین مردم...سوراخ دل شدی؟!
مهربانم...
تو باید مثل شهابسنگ ها چشمکی بر همه بزنی
بروی و محو شوی!
این مردم رازهای خود را در گوش شهابسنگ ها میگویند!
نه توی رازدار مسکوت من...
انقد بخشنده مباش
ای ماه بیگناه من...
نه! نه!...
ماه پاک من...
شهاب سنگهای درخشنده ی دروغگو چه زود مردند!
تو همچنان میدرخشی...
تو همچنان تکی...
تو همچنان تنهایی...
تو تا ابد هستی...
مهربان بمان...
ماه بی گناه من...
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از شما...خطوط آخر رو در لحظه تایپ کردم سعی میکنم دفعه ی بعد شعرها رو در لحظه نفرستم ممنون از نقدتون🙏 | |
|
این شعر رو در لحظه فقط برای امتحان فرستادم سبک همشون غمگین نیس🙏 | |
|
ممنونم بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.