سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        راه ما

        شعری از

        مظفر جوینی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۸۹۶۷۹
          بازدید : ۸۷۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مظفر جوینی

        گرعــطا می آوری بر مست افــزون خواه ما
        ســـاقیا پنهان چــــرا زین دیـده و زین شاه ما
        هدیه کن اکسیر جـــان تا نـــگذرد دور شباب
        ســــاقی آب حـــــیات ای مـــــاه آبــانـــگاه ما
        چون شوی مهمان شبی بر مـــردمان چشم ما
        لحظه ای بنگر تو خــود آن یوسف در چاه ما
        عـــشق توپــــرورده ایم اندر خـــراب آباد دل
        تا شــــــود آبــــاد از آن انــدیــــشه ی آگاه ما
        آســــمان می نازد امشب بـر جــمال مـاه خود
        غافل است این کهکشان از حُسن روی ماه ما
        زان نخستین شب که انــوارش به دار دل فتاد
        دامــــن دلــــــبر فتــاد انــــدر یـد کــــــوتاه ما
        ای نــظربازان عـــــالم جانب انصـاف و عدل
        ای بـــزرگان، راه شـــیری بنــگرید و راه ما 
        (مظفر جوینی، مشهد ، 7/ 6 /1399- هشتم محرم 1442)
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد حسین اخباری
        چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۷:۲۰
        زیباست
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۲۰:۴۱
        درود استاد عزیز
        عارفانه ای بسیار زیبا بود
        دستمریزاد خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
        استادگرامی
        شعر تو بر دل من
        جمله نوازش باشد
        شعر خوان که شعرت
        گل ز بوستان شده است
        خندانک خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۶:۴۰
        درود جناب استاد
        خیلی زیبا سرودید
        قلمتان نویسا
        برگ زندگیتان همیشه سبز
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0