سه شنبه ۶ آذر
از زبان علی قلی گفتن شعری از وحید سلیمی بنی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹ شماره ثبت ۸۹۵۱۶
بازدید : ۵۲۴ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب وحید سلیمی بنی
|
عشق بازی شعار مسخره ایست
توی آغوش سوگلی خفتن
یا که هرم تن زن خود را
از زبان علی قلی گفتن
سینه های بلوری زن را
در مقامات شعر لرزاندن
یا که بوی تن گلی خوش بو
در دماغ شعار پیچاندن
چارده دفتری که پر شده است
اوج زن بارگی و تن لیسی است
داد انزال زودرس دارد
حس لَختی، پس از کمی خیسی است
راز پیغمبری هر شاعر
شاید از پرتو درون باشد
یا پس از رزم تن به تن با یار
لاف پیغمبری جنون باشد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانو عجم عزیز سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب بانو شعله عزیز دست سوت جیغ هوورا احساساتی گذرا هستند هرچند طعم نیش گزنده است اما نوش چند روز آینده در خدمتتان خواهم بود | |
|
ممنونم مازیار عزیز زنده باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب فریاد عزیز ممنونم از حضورتان | |
|
ممنونم جناب دزفولی عزیز تندرست باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب عسکرزاده عزیز خوش باشید و خرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداستادبزرگوارم
بسیارعالیییی بود