شنبه ۳ آذر
هدایای اسارت شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ۰۴:۰۶ شماره ثبت ۸۹۴۰۶
بازدید : ۲۴۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
تو به من هدایای زیادی دادی!
"گلوبند"ی که طناب دارم شد
"حلقه"ای که بردهام کرد
"دستبند"ی که دلبندم کرد
"گوشواری" که کنیز حلقه به گوشم کرد
"النگو"یی که دستگیرم کرد
"خلخال"ی که پاگیرم کرد
"نگین بینی"ای که عطرت را در مشامم جاودان کرد
"گلسر"ی که گیسوانم را پریشانت کرد
"نگین مژه"ای که سیلاب اشکم را سد کرد
"نگین دندان"ی که طعم شیرینت را در دهانم چرخاند
"پرسینگ"ی که طعم تلخ نبودنت را در جانم پیچاند
"تمیمه"ای که دستانم را حلقهی دارم کرد
و هنوز در انتظار و حسرتِ هدایای جدیدم...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد پرمهر و زیباپندار | |
|
درود و سپاس استاد گرانقدر حضورتان سبز زیبایی در چشمان شماست
| |
|
تا چه در نظر افتد! سپاس از حضورتان | |
|
درودا عالی حضور شماست بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
دستمریزاد