سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 15 آبان 1403
    4 جمادى الأولى 1446
      Tuesday 5 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        سه شنبه ۱۵ آبان

        سکوت مردنی نیست

        شعری از

        محمدکدخدایی(عرفان)

        از دفتر اعتراض نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۱۶ شماره ثبت ۸۹۰۰۳
          بازدید : ۲۳۶   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدکدخدایی(عرفان)

        سکوت گویا نمیمیرد!
        شعر:محمدکدخدایی(عرفان)
        !It seems that silence does not die
        Poet: Mohammad Kadkhodaie
        عبای شب همه یکدست تاریکی ست
        درین روبنده بسته پیر شب هیچ روزنی نیست
        همه گرگ است و کفتار است به صحرا
        دگر شیری سر هر برزنی نیست
        نه فریادی ، نه نجوایی
        سکوت
        گویا که دیگر مردنی نیست!
        (عرفان و اعتراض)
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶
        بسیار زیبا و غمگین بود
        مبین مشکلات جامعه
        دستمریزاد خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۷
        شاعر گرامی
        شعربسیارباارزش وزیبایی بود
        درود بیکران
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۰۳
        خندانک خندانک زیبا بود درود بر شما خندانک خندانک

        لایک شد شعرتون👍🌹
        اصغر ناظمی
        يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۴
        سلام
        ودرودها
        علی مزینانی عسکری
        يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۷
        درود بر شما شاعر گرانقدر
        زیبا و آهنگین
        دستمریزاد
        خندانک خندانک خندانک
        مجتبی شهنی
        جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴
        درود بزرگوار خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        4